Dostawa towaru na terenie Rzeczpospolitej Polskiej odbywa się:
W przypadku płatności przelewem lub kartą on-line realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu internetowego.
1. Załóż konto na paczkomaty.pl |
|
Załóż konto na www.paczkomaty.pl, a Twój adres e-mail będzie rozpoznawalny na stronach sklepów oferujących opcję wysyłki do Paczkomatów InPost. Otrzymasz również dostęp do Managera Paczek, który umożliwia nadawanie i śledzenie przesyłek.
|
2. Dokonaj zakupu w e-sklepie |
|
Kupując w sklepie internetowym lub na aukcji internetowej, wybierz Paczkomaty InPost, jako formę dostawy. Za wysyłkę możesz zapłacić kartą kredytową lub przelewem on-line.
|
3. Monitoruj paczkę |
|
Możesz monitorować wszystkie zamówione przez Ciebie paczki za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl oraz dzięki aplikacji Manager Paczek.
|
4. Odbierz SMS/e-mail o dostarczonej paczce |
|
Maksymalnie do 2 dni roboczych paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w skrytce natychmiast powiadomimy Cię o tym, wysyłając SMS i e-mail z kodem odbioru.
|
5. Odbierz paczkę z Paczkomatu InPost |
|
Wprowadź na ekranie Paczkomatu InPost swój numer telefonu i kod odbioru, a skrytka z Twoją paczką otworzy się. Na odebranie paczki masz 3 dni. Po 2 dniach otrzymasz ponowne przypomnienie SMS-em/ e-mailem o odbiorze paczki. Po 3 dniach paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost. Po 14 dniach od momentu dostarczeniu paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy. |
Lista Oddziałów InPost, w których możliwe jest nadawanie i odbieranie paczek zanjduje się na stronie: http://www.paczkomaty.pl/oddzialy_inpost,18.html
Czas dostawy produktów
To czas przygotowania przesyłki i nadania do 72 godz. (zależy czy towar znajduje się w magazynie głównym) + czas doręczenia przesyłki przez kuriera, listonosza lub odbiór w osobisty w paczkomacie 24/7.
Przy niektórych towarach jest podana dostępność produktu (znajduje się obok ceny danego produktu) i może wynieść do kilku dni lub towar jest sprowadzany pod konkretne zamówienie Użytkownika - o czasie oczekiwania Użytkownik jest powiadamiany indywidualnie.
Koszty dostawy:
Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Kupujący i jest uzależniony od rodzaju dostawy, wagi i wymiarów towaru (dł/wys/szer) i wynosi.
W kosztach dostawy uwzględniono koszty użytych materiałów, robocizny oraz w uzasadnionych przypadkach koszt wysyłki na szczególnych warunkach (dotyczy w szczególności towarów szklanych, w szklanych opakowaniach i innych kruchych/łamliwych).
Paczkomaty 24/7
Waga paczki |
Płatność elektroniczna (przelew on-line lub karta) |
Płatność za Pobraniem
|
|
Wymiary paczki (wys/szer/dł) |
Cena |
nie realizowane |
|
Max 2,5 kg |
A 8X38X64 |
15,99 |
jw. |
Max 11 kg |
A 8X38X64 |
16,99 |
jw. |
|
Odbiór paczki osobisty w paczkomacie24/7 szczegóły na http://www.paczkomaty.com/
Poczta Polska - nie aktywne
Waga paczki |
Paczki Pocztowe Priorytetowe |
|
Płatność elektroniczna on-line (kartą lub przelewem) |
Płatność za Pobraniem (zapłata za paczkę u listonosza) |
|
do 1kg |
14,99 |
23,99 |
1kg do 2 kg |
14,99 |
23,99 |
2kg do 5 kg |
14,99 |
23,99 |
5kg do 10 kg |
14,99 |
23,99 |
10kg do 15 kg |
14,99 |
23,99 |
15kg do 20 kg |
14,99 |
23,99 |
20kg do 30 kg |
14,99 |
23,99 |
W przypadku okresowej promocji darmowej dostawy Pocztą - darmowa dostawa dotyczy i jest realizowana w podanym określonym terminie trwania promocji przy zachowaniu warunków: podanej min. wartości brutto zakupionych towarów i przedpłacie oraz wagi zakupionych towarów do max 30 kg za przesyłkę. Promocja dot. dostaw na terenie Polski.
Kurier DPD, GLS, InPost, Fedex
Waga paczki |
Płatność elektroniczna (przelew on-line lub karta) |
Płatność za Pobraniem (zapłata za paczkę u kuriera) |
do 1 kg |
14,99 |
23,99 |
od 1 do 3 kg |
14,99 |
23,99 |
od 3 do 10kg |
14,99 |
23,99 |
od 10 kg do 30kg |
14,99 |
23,99 |
od 30 kg do 47kg |
14,99 |
23,99 |
Istnieje możliwość sprzedaży i wysyłki towaru za granice Polski. W takich przypadkach zamówienia są realizowane indywidualnie. W celu ustalenia warunków wysyłki i kosztów transportu konieczny jest kontakt z obsługą sklepu e-mailem: biuro@zdrowapolka.pl lub teleonicznie: +48 618700116.