Zalety produktu:
- ergonomia i niezawodność ,
- ukośnie ścięta korona nasadki,
- współczesne lekkie wzornictwo i nowoczesność,
- oryginalny kształt,
- mechanizm obrotowy wysuwania wkładu,
- połyskliwy lakier na korpusie,
- charakterystyczne wzory, które podkreślają elegancki styl długopisu,
- wykończenia platerowane palladem,
- kolor czarny,
Waterman
Lewis Waterman postanowił zaprojektować własne pióro wieczne. Wkrótce spełnił swój zamiar, jego pierwsze pióro nosiło nazwę "Regular" i zostało opatentowane w 1884 roku. Kolejne ulepszenia podstawowego projektu oraz agresywny marketing odegrały istotną rolę w produkcji wiecznych piór jako artykułu masowego. Po śmierci założyciela w 1901 roku, firma Waterman nadal się rozwijała.
Fabryka Saint-Herblain, położona niedaleko Nantes (Francja), która istnieje od 1967 roku, produkuje około 5 milionów piór rocznie. 70% produkcji jest przeznaczone na eksport do 110 krajów.
Współcześnie marka Waterman należy do amerykańskiego koncernu Sanford (grupa Newell Rubbermaid) - największego na świecie producenta artykułów piśmiennych, właściciela marki Parker, niedawnego konkurenta Watermana.